اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا
سرخط خبرها

والیبال ایران برعکس عمل کرد؛جوانگرایی قبل از المپیک!

  • کد خبر: ۷۱۸۹۱
  • ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
والیبال ایران برعکس عمل کرد؛جوانگرایی قبل از المپیک!
تیم ملی والیبال در پایان رقابت های لیگ ملت ها در رده دوازدهم قرار گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران بالاخره از شکست‌های سریالی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ خلاص شد و علی رغم همه تلاش به خرج داده در بازی آخر با آرژانتین، نتوانست شروع بدش را با پایانی خوش همراه کند!
شکست‌های سریالی پشت سر هم آنهم در جامعه‌ای کم طاقت و نتیجه خواه، کاسه صبر همه را لبریز کرد حتی آنانی که مدام شعار مخالف نتیجه گرایی و توجه به جوانان در تورنمنتی مثل لیگ ملت‌ها می‌دادند هم صدای شان درآمد.
در این میان استراتژی عجیب و غریب و ترکیب‌های گاه پرحرف و حدیث و متضاد سرمربی نامدار روسی بود که کار تحلیل را، حتی برای مدافعانش سخت کرد، چه رسد به مخالفانش که این روز‌ها تعدادشان سخت رو به فزونی است!
بازی‌های بی روحیه و بی انگیزه از بازی هشتم به بعد ملی پوشان و تصمیم‌های همراه با شک و تردید آلکنو در برخی از بازی‌های نزدیک و عبور از کنار برد‌هایی که می‌توانست کاهش دهنده انتقادات باشد، در نهایت سبب ساز هجمه‌ای سنگین بر علیه خودش و در نهایت باعث نوعی ناامیدی در میان اهالی والیبال و هم در میان مردم شد. هر چند مطمئنا خود آلکنو حتما نظر دیگری در مورد مدل و شیوه و روش‌هایش برای شناخت هر چه بیشتر بازیکنانش دارد. خصوصا اینکه از حضورش در والیبال ایران نیز بیش از دو ماه نگذشته و او هم بدش نمی‌آمد در کنار بکارگیری ترکیب‌های مختلف به نتایج مطلوب تری می‌رسید.
البته باید قبول کنیم و این واقعیت را هم بپذیریم که والیبال ما خیلی دیر به فکر جبران سال‌های از دست رفته در ایجاد تغییر نسل و آن هم درست در آستانه بازی‌های المپیک افتاد و تنها تیمی هم از جمع ۱۲ تیم حاضر در توکیو بود که سرمربی اش را پس از صعود به المپیک برکنار و به دست یک سرمربی جدید سپرد. در حالی که رقبای ما و کشور‌های صاحب والیبال همواره تغییر نسل را به پایان المپیک‌ها موکول می‌کنند و به تدریج و با برنامه، این مسیر سخت را در یک فرآیند تعریف شده با زمان بندی مناسب، پیش می‌برند نه در سال المپیک و چند ماه مانده به این بازی‌ها آنهم در شرایطی که رئیس فدراسیون از حضور در بین چهار تیم برتر این رقایت ها سخن گفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->